Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Discount-supermarkt verkoopt meer dankzij armen en rijken

Bekijk het origineel

Bladerweergave niet beschikbaar
+ Meer informatie

Discount-supermarkt verkoopt meer dankzij armen en rijken

Consument mist bekende artikelen niet in laa^eprijsde winkel

3 minuten leestijd Arcering uitzetten

DEN HAAG (ANP) - De groei van de armoede in Nederland, vorige week zo dramatisch gesignaleerd door de directeuren van sociale diensten, is niet de belangrijkste reden voor het succes van de discountwinkel. Uiteraard pikken zaken als Aldi, Kom+Koop, Nrl Discount en Basismarkt een graantje mee van de toegenomen armoede, maar ook welgestelde Nederlanders doen steeds vaker hun boodschappen bij deze laaggeprijsde winkels.

U heeft geen rechten om dit artikel te lezen Premium Artikel

Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.

Inloggen Neem (proef)abonnement

Bekijk de hele uitgave van maandag 13 juni 1994

Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's

Discount-supermarkt verkoopt meer dankzij armen en rijken

Bekijk de hele uitgave van maandag 13 juni 1994

Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's