Bekijk het origineel
Bekijk het origineel
Discount-supermarkt verkoopt meer dankzij armen en rijken
Consument mist bekende artikelen niet in laa^eprijsde winkel
DEN HAAG (ANP) - De groei van de armoede in Nederland, vorige week zo dramatisch gesignaleerd door de directeuren van sociale diensten, is niet de belangrijkste reden voor het succes van de discountwinkel. Uiteraard pikken zaken als Aldi, Kom+Koop, Nrl Discount en Basismarkt een graantje mee van de toegenomen armoede, maar ook welgestelde Nederlanders doen steeds vaker hun boodschappen bij deze laaggeprijsde winkels.
Premium Artikel
Dit artikel is exclusief leesbaar voor abonnees met een RD-abonnement, een zesdaags abonnement op het RD of op de e-paper. Dit artikel lezen? Log in op uw EMG-account of neem een abonnement.
Inloggen Neem (proef)abonnementBekijk de hele uitgave van maandag 13 juni 1994
Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van maandag 13 juni 1994
Reformatorisch Dagblad | 24 Pagina's