Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

„Doeboek Hoogvliet niet volgens regels”

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

„Doeboek Hoogvliet niet volgens regels”

1 minuut leestijd Arcering uitzetten

AMSTERDAM (ANP). Supermarktketen Hoogvliet heeft zich afgelopen zomer niet aan de regels voor kindermarketing gehouden toen hij een ”Vakantie Doeboek” uitbracht voor kinderen tot 12 jaar. Volgens de Reclame Code Commissie (RCC) staan er in het boek, dat verder vol staat met puzzels en spelletjes, allerlei producten die slecht zijn voor kinderen, zoals koekjes, snoep, hagelslag en frisdrank. Bovendien was de reclame gericht op kinderen jongen dan 7 jaar.

Dit artikel werd u aangeboden door: Reformatorisch Dagblad

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van donderdag 24 september 2015

Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's

„Doeboek Hoogvliet niet volgens regels”

Bekijk de hele uitgave van donderdag 24 september 2015

Reformatorisch Dagblad | 16 Pagina's