Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Fabrikant wil geen homo’s in reclame

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Fabrikant wil geen homo’s in reclame

1 minuut leestijd Arcering uitzetten

ROME (ANP). De Italiaanse pastafabrikant Barilla zal nooit een reclame maken met een getrouwd homostel. Voor het bedrijf, een van de belangrijkste voedingsconcerns in Italië, is het traditionele gezin waarin de vrouw een fundamentele rol speelt, essentieel.

Directeur Barilla zou dit voor de radio hebben gezegd, aldus het Italiaanse persbureau ANSA gisteren. Barilla weet dat ook homo’s spaghetti en andere pastaproducten eten, maar als de reclame hun niet bevalt, moeten zij maar de producten van andere fabrikanten kopen. Je kunt niet iedereen tevreden stellen, zei de directeur. „Wij hebben als bedrijf een andere opvatting over het homohuwelijk.”

Dit artikel werd u aangeboden door: Reformatorisch Dagblad

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 27 september 2013

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's

Fabrikant wil geen homo’s in reclame

Bekijk de hele uitgave van vrijdag 27 september 2013

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's