Fabrikant wil geen homo’s in reclame
ROME (ANP). De Italiaanse pastafabrikant Barilla zal nooit een reclame maken met een getrouwd homostel. Voor het bedrijf, een van de belangrijkste voedingsconcerns in Italië, is het traditionele gezin waarin de vrouw een fundamentele rol speelt, essentieel.
Directeur Barilla zou dit voor de radio hebben gezegd, aldus het Italiaanse persbureau ANSA gisteren. Barilla weet dat ook homo’s spaghetti en andere pastaproducten eten, maar als de reclame hun niet bevalt, moeten zij maar de producten van andere fabrikanten kopen. Je kunt niet iedereen tevreden stellen, zei de directeur. „Wij hebben als bedrijf een andere opvatting over het homohuwelijk.”
Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt
voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen,
vragen, informatie: contact.
Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing.
Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this
database. Terms of use.
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 27 september 2013
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 27 september 2013
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's