Laag vertrouwen consument treft mkb
DEN HAAG (ANP). Het lage consumentenvertrouwen is het grootste knelpunt voor ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf, gevolgd door de negatieve berichtgeving in de media. Dat blijkt uit een vandaag gepubliceerd onderzoek van TNS NIPO in opdracht van BNR Nieuwsradio. Onderzoeker Peter Kanne stelt dat het consumentenvertrouwen vooral wordt gedrukt door de slechte cijfers over de werkgelegenheid, de woningmarkt en de economie in het algemeen.
Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt
voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen,
vragen, informatie: contact.
Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing.
Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this
database. Terms of use.
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 20 september 2013
Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van vrijdag 20 september 2013
Reformatorisch Dagblad | 22 Pagina's