Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Informatiecampagne voor verkiezingen EP

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Informatiecampagne voor verkiezingen EP

1 minuut leestijd Arcering uitzetten

STRAATSBURG (ANP). In het Europees Parlement (EP) in Straatsburg is gisteren het startschot gelost voor een informatiecampagne rond de Europese verkiezingen 2014. In totaal is 16 miljoen euro uitgetrokken om de burgers in 24 talen op de hoogte te brengen van de stembusgang, eind mei 2014. Dat is iets meer dan 3 cent per burger. Volgens het EP gaat het om de belangrijkste verkiezingen tot nu toe. Verkiezingen voor het EP worden elke vijf jaar gehouden.

Dit artikel werd u aangeboden door: Reformatorisch Dagblad

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van woensdag 11 september 2013

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's

Informatiecampagne voor verkiezingen EP

Bekijk de hele uitgave van woensdag 11 september 2013

Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's