Informatiecampagne voor verkiezingen EP
STRAATSBURG (ANP). In het Europees Parlement (EP) in Straatsburg is gisteren het startschot gelost voor een informatiecampagne rond de Europese verkiezingen 2014. In totaal is 16 miljoen euro uitgetrokken om de burgers in 24 talen op de hoogte te brengen van de stembusgang, eind mei 2014. Dat is iets meer dan 3 cent per burger. Volgens het EP gaat het om de belangrijkste verkiezingen tot nu toe. Verkiezingen voor het EP worden elke vijf jaar gehouden.
Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt
voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen,
vragen, informatie: contact.
Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing.
Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this
database. Terms of use.
Bekijk de hele uitgave van woensdag 11 september 2013
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van woensdag 11 september 2013
Reformatorisch Dagblad | 20 Pagina's