AH-label puur&eerlijk onder vuur
AMSTERDAM (ANP). Albert Heijn ligt onder vuur om het puur&eerlijk-label dat de supermarktketen op producten heeft staan. Voedselwaakhond foodwatch begon gisteren een actie omdat het label misleidend zou zijn. Puur&eerlijk zou consumenten het idee kunnen geven dat ze gezond bezig zijn, maar in de producten zitten volgens foodwatch veel smaakversterkers, onnodige suikers en zout. AH wijst de beschuldigingen als onjuist en onterecht van de hand.
Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt
voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen,
vragen, informatie: contact.
Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing.
Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this
database. Terms of use.
Bekijk de hele uitgave van donderdag 15 augustus 2013
Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van donderdag 15 augustus 2013
Reformatorisch Dagblad | 18 Pagina's