Digibron cookies

Voor optimale prestaties van de website gebruiken wij cookies. Overeenstemmig met de EU GDPR kunt u kiezen welke cookies u wilt toestaan.

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies

Noodzakelijke en wettelijk toegestane cookies zijn verplicht om de basisfunctionaliteit van Digibron te kunnen gebruiken.

Optionele cookies

Onderstaande cookies zijn optioneel, maar verbeteren uw ervaring van Digibron.

Bekijk het origineel

Strengere regels voor sponsoring tv-programma's

Bekijk het origineel

+ Meer informatie

Strengere regels voor sponsoring tv-programma's

1 minuut leestijd Arcering uitzetten

DEN HAAG - Het kabinet vindt dat de consument volledig en duidelijk geïnformeerd moet worden welke televisieprogramma's gesponsord zijn en welke niet. Vermelding van sponsors wordt daarom verplicht. Het tonen van vignetten en logo's van sponsors op tv wordt echter verboden.

Met dit wetsvoorstel wil het kabinet duidelijkheid scheppen over het verschijnsel dat programma's op televisie door allerlei bedrijven en organisaties worden betaald. Of die duidelijkheid

Dit artikel werd u aangeboden door: Reformatorisch Dagblad

Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen, vragen, informatie: contact.

Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing. Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this database. Terms of use.

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 13 maart 1993

Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's

Strengere regels voor sponsoring tv-programma's

Bekijk de hele uitgave van zaterdag 13 maart 1993

Reformatorisch Dagblad | 28 Pagina's