Klanteninformatie
Het CMC-distributiecentrum in Amsterdam heeft sinds dinsdagmiddag een automatische beantwoorder aan de telefoon gekoppeld, waardoor bezorgde klanten die opbellen enigszins worden geïnformeerd. Een bood-
Als de acties ,,doorzetten", zullen juist de zwaksten in de samenleving, bejaarden en moeders van kleine kinderen die afhankelijk zijn van de melkbezorging, de dupe worden. schap meldt dat door acties in het bedrijf bestellingen niet kunnen worden afgeleverd en dat de bedrijfsleiding de klanten op de hoogte zal stellen zodra de acties eindigen.
Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt
voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen,
vragen, informatie: contact.
Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing.
Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this
database. Terms of use.
Bekijk de hele uitgave van woensdag 9 januari 1980
Reformatorisch Dagblad | 10 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van woensdag 9 januari 1980
Reformatorisch Dagblad | 10 Pagina's