Nieuw pand De Vogel geopend met confetti en ‘Goed voor elkaar'-event
MIDDELHARNIS - Drie, twee, één... Na de countdown spoot de confetti de lucht in en was het nieuwe kantoor van Adviesgroep De Vogel officieel geopend. Het was druk aan de Landbouwweg - niet alleen op donderdag, maar ook tijdens het ‘Goed voor elkaar'- event een dag later - want De Vogel vierde het openingsfeest met heel veel partners en klanten.
“We zijn actief in de regio en ons thema voor de opening is samenwerking”, zegt Jan Peter Robijn van De Vogel tijdens het druk bezochte ‘Goed voor elkaar'-event in en rond het prachtig gerestylede pand waar voorheen Woongoed Flakkee in resideerde. “Daarom hadden we onze partners uitgenodigd en waren er interviews met hen - Michel de Bruin van Eilandmarketing Goeree-Overflakkee en Koos Moerland van CuraMare - over onze rol in de regio. Op een groot scherm buiten hebben we onze nieuwe video en merkstijl gepresenteerd. Met de leus ‘Goed voor elkaar' laten we zien waar we voor staan.”
Totaaloplossing
Na de countdown en de confetti - het openingsmoment, waarbij burgemeester Ada Grootenboer een rol speelde - ging het hele gezelschap naar binnen om het kantoor te bekijken. “We willen hier een inspirerende omgeving bieden. Een fijne omgeving om in te werken, voor onze medewerkers, én om onze partners te ontmoeten en te inspireren, om samen te komen tot een totaaloplossing”, aldus Jan Peter Robijn.
Inspireren doet De Vogel, daags na de feestelijke opening, ook op het ‘Goed voor elkaar'-event. Met activiteiten als een ondernemersontbijt, inspiratiesessies over bijvoorbeeld cybersecurity, vitaliteit en duurzame energie, demonstraties van onder andere de brandweer, een ongeval-simulator en een programma voor de jeugdige bezoekers. Bij het pand had De Vogel een Activiteitenplein ingericht, dat net als het pand zelf veel belangstellenden trok.
Voorkomen
“Verzekeren is van belang”, zegt Robijn, “maar het gaat bij ons om meer dan een goede verzekering. Voorkomen is ook een belangrijk deel van de totaaloplossing. Daarom besteden we veel aandacht aan preventie, samen met onze samenwerkingspartners.”
“Waarom we verhuisd zijn? Omdat we in ons vorige pand uit ons jasje waren gegroeid. Hier, in ons nieuwe pand, zetten we stap 2, omdat het volop mogelijkheden biedt voor informatiesessies en workshops. Dat willen we vaker gaan doen. En we stellen de ruimtes ook beschikbaar voor anderen die hier bijeenkomsten willen organiseren. Zij kunnen van onze faciliteiten gebruikmaken. We willen de regio en de klanten betrekken en via het netwerk samenwerken. Allemaal vanuit de gedachte, dat we het samen ‘Goed voor elkaar' hebben.”
Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt
voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen,
vragen, informatie: contact.
Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing.
Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this
database. Terms of use.
Bekijk de hele uitgave van dinsdag 16 mei 2023
Eilanden-Nieuws | 32 Pagina's