Nieuwe huisstijl voor Struijk & Struijk makelaardij
MIDDELHARNIS – Na maanden van voorbereiding is het dan eindelijk zo ver: Struijk & Struijk makelaardij is in een nieuw jasje gestoken. Het oude logo was de nodige jaren oud en kon wel een frisse upgrade gebruiken. In samenwerking met ZOUT Media uit Middelharnis is een nieuwe huisstijl ontstaan, waarbij de herkenbaarheid van de oude huisstijl in stand is gehouden.
Op zoek naar ‘de identiteit’ van Struijk & Struijk Makelaardij, met als gevolg een volledig nieuwe huisstijl. Uiteraard een nieuw logo, maar daarnaast ook andere uitingen zoals verkoopborden, raametalage en website. “Als je het doet, moet je het goed doen”, aldus Eldert Reedeker. “Het idee om over te gaan naar een nieuwe huisstijl was iets wat al jaren speelde, maar door omstandigheden is het blijven liggen. Meerdere sessies bij ZOUT Media en heel wat uurtjes aan voorbereiding heeft geleid tot een eindresultaat waar alle partijen content mee zijn.”
Naast bovenstaande uitingen is ook de sociale media in een nieuw jasje gestoken. Het logo, de omslagfoto, maar vanaf nu worden de woningen ook op een andere manier gepresenteerd. “Een belangrijk onderdeel van onze nieuwe huisstijl is de herkenbare, rode ‘marker’ die aangeeft: hier moet je zijn!”.
Op zoek naar je droomhuis? Wil jij wat anders en je huis verkopen? Of heb jij een taxatierapport nodig? Hier moet je zijn!
Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt
voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen,
vragen, informatie: contact.
Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing.
Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this
database. Terms of use.
Bekijk de hele uitgave van dinsdag 27 september 2022
Eilanden-Nieuws | 32 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van dinsdag 27 september 2022
Eilanden-Nieuws | 32 Pagina's