Rabobank Middelhamis verbetert in 1992 dienstverlening
De Rabobank in Middelhamis besteedt in 1992 extra aandacht aan het verbeteren van de dienstverlening aan haar cliënten. Dat is de centrale boodschap van een brief die dezer dagen is toegezonden aan de particuliere klanten van de bank. Om deze verbeteringen te kunnen realiseren zullen twee kantoren van de bank worden gesloten en moet het hoofdkantoor worden aangepast. Verder is er sprake van een aantal veranderingen in het personele vlak die eveneens gericht zijn op kwaliteitsverbetering van de bediening van de cliënten.
Veranderingen noodzakelijl
De bank acht de aangekondigde veranderingen noodzakelijk gezien de steeds zwaarder worden wensen en eisen die cliënten vandaag de dag aan hun bank stellen. Er kan in toenemende mate worden
Er kan in toenemende mate worden gekonstateerd, dat routinehandelingen door cliënten zelf worden verricht, zoals het opnemen van contant geld aan de geldautomaat.
In Middelhamis gebeurt dit niet minder dan zo'n 9000 keer per maand. Het aanbod van financiële diensten is in
Het aanbod van financiële diensten is in de afgelopen jaren zo sterk ontwikkeld, dat cliënten juist daarover de bank steeds vaker raadplegen. Met de aangekondigde veranderingen
Met de aangekondigde veranderingen wil de Rabobank in Middelhamis op deze ontwikkelingen inspelen.
Sluiting van twee Itantoren
In de loop van 1992 zullen de kantoren Sperwer en Doetinchemsestraat worden gesloten.
Onderzoek heeft uitgewezen, dat deze kantoren steeds vaker alleen nog maar gebmikt worden als kaskantoor. Voor de gespecialiseerde advisering
Voor de gespecialiseerde advisering gaan ook de cliënten van deze beide kantoren naar het hoofdkantoor, dat overigens op minder dan één kilometer afstand is gelegen. Bovendien zou het handhaven van
Bovendien zou het handhaven van beide kantoren betekenen, dat in de nabije toekomst aanzienlijke investeringen zouden moeten worden gedaan voor het verder opvoeren van de beveiliging.
Kantoren Heridngen en Melissant blijven open
Sluiting geldt niet voor de kantoren in de kernen Herkingen en Melissant. De mogelijkheden van dienstverlening op deze beide kantoren zullen juist aanzienlijk worden uitgebreid. Dit gaat onder andere gepaard met het plaatsen van meer gespecialiseerde medewerkers in beide plaatsen.
Wel geldt voor de kantoren in Herkingen en Melissant dat de openingstijden enigszins zullen worden verkrapt. Bouwkundige aanpassingen
Bouwkundige aanpassingen
Voor het hoofdkantoor in Middelhamis staan er in 1992 bouwkundige aanpassingen op het programma.
De bank wordt niet alleen vergroot, maar ook doelmatiger ingericht om te kunnen inspelen op de veranderende eisen van cliënten.
Meer plaatsen om te kunnen adviseren en het vergroten van de privacy maken van de bouwplannen belangrijke onderdelen uit. Bovendien wordt een tweede geldautomaat in gebmik genomen.
Over de precieze inhoud van de verbouwingsplannen zullen de cliënten te zijner tijd door de bank worden geïnformeerd.
Personele aanpassingen
Als belangrijkste laatste onderdeel van de aangekondigde maatregelen geldt het aanpassen van de personele organisatie.
Dit betekent overigens niet dat er medewerkers zullen worden ontslagen of arbeidsplaatsen zullen verdwijnen. Ook de personele aanpassingen staan
Ook de personele aanpassingen staan volledig in het teken van het verbeteren van de dienstverlening aan de cliënten. De bank telt momenteel 53 medewerkers en medewerksters.
Deze tekst is geautomatiseerd gemaakt en kan nog fouten bevatten. Digibron werkt
voortdurend aan correctie. Klik voor het origineel door naar de pdf. Voor opmerkingen,
vragen, informatie: contact.
Op Digibron -en alle daarin opgenomen content- is het databankrecht van toepassing.
Gebruiksvoorwaarden. Data protection law applies to Digibron and the content of this
database. Terms of use.
Bekijk de hele uitgave van dinsdag 11 februari 1992
Eilanden-Nieuws | 6 Pagina's
Bekijk de hele uitgave van dinsdag 11 februari 1992
Eilanden-Nieuws | 6 Pagina's